Helló 2020, helló új blog!


Sziasztok!


Még leírni is szörnyű, de utoljára 2014-ben volt poszt a Czikornyai és Patzán. Pedig írtam még utána is pár évig viszonylag rendszeresen, csak máshova és pénzért. Aztán nagyon kiábrándultam az egész könyves szakmából, meg mivel iszonyú tempóban daráltam az elém rakott (szar) könyveket, ki is égtem elég rendesen.

Egy ideje viszont már bennem van, hogy fel kéne éleszteni ezt a blogot, de a krónikus időhiány, az ötlettelenség és a szorongásos depresszió mindig megakadályoztak benne. Pedig rettenetesen hiányzik, hogy valami olyat csináljak, ami csak az enyém, amibe nem szól bele senki, és amit nem a másoknak való megfelelés irányít. Viszont ami miatt kicsit bizonytalan voltam, hogy szerettem volna valami mást… továbbra is imádom a könyveket, és szeretek könyvekről írni, de hosszú távon ez azért elég unalmas. (Legalábbis nekem.) Úgyhogy arra gondoltam, hogy végre elengedem ezt a könyves blog dolgot és mással is fogok foglalkozni. Persze lesz továbbra is könyvkritika meg filmes-kulturális témák, de szeretnék behozni mellé egy kis lifestyle vonalat, és néhány másik számomra nagyon fontos témát is.

Amit tanultam az elmúlt években a saját projektjeimmel kapcsolatban, hogy muszáj tartanom egy rendszert, különben szétesik az egész. Ezért most nem ugrottam rögtön bele az egész blog-megújításba (nehéz volt), hanem november eleje óta tervezgettem, próbáltam kitalálni, hogy fog ez beleférni az életembe. Írtam egy elég részletes content-plant, szóval most látom előre március közepéig, hogy mikor mi fog ide kikerülni, ami nagy könnyebbséget jelent. Heti két posztot tudok nektek biztosan ígérni, amik szerdán/csütörtökön és vasárnap fognak felkerülni az oldalra.
Amit valószínűleg nem fogtok nálam látni (csak ha nagyon-nagyon felidegesít valami), azok a lehúzós könyves posztok. Mivel már nem ez a munkám, nem olvasok el olyan könyveket, amik nem érdekelnek, se olyanokat, amik 100 oldal alatt sem tudnak meggyőzni arról, hogy a minimális szabadidőmből megérné még egy percet rájuk áldoznom. Szóval ez most sztornó, tudom, hogy régen voltak ilyenek, generálták is az olvasottságot rendesen, de most nem lesznek.

A másik közérdekű dolog, hogy volt ugyan egy Czikornyai és Patza facebook oldalam, de nem szeretem a facebooknak a felületét, meg nem is alkalmas arra, amire használni akarom, úgyhogy kb. egy hónapon belül törlésre kerül (addig oda is kikerülnek az új tartalmak). Szeretnék átirányítani mindenkit a CP instára, úgyhogy ha több tartalomra vágytok, mindenképp kövessetek be ott, lazább posztok lesznek, mint itt a blogon. Ami még így a fejemben van az egy titkos FB csoport, de még meglátom, hogy mennyire lenne erre igény. Szeretnék megosztóbb témákról írni, és tök jó lenne, ha erről kialakulna valamiféle párbeszéd, mert nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre/tapasztalataitokra, de még nem találtam ki, mi lenne ehhez a megfelelő platform. 
  
Gondolkoztam, hogy mi legyen a régi elveszett cikkekkel, interjúkkal amik megjelentek itt-ott (néhány elérhető online, ha valaki nagyon keresné, de sok csak nyomtatásban volt), de mivel a freeblog megszűnésekor amúgy is rengeteg cuccom elveszett, így arra jutottam, hogy nem szeretném őket áthozni ide, inkább kezdjünk úgy-ahogy tiszta lappal. 

Szóval ennyi mára, remélem nem tűnt el minden olvasóm az elmúlt években, és akik vannak, ők maradnak továbbra is annak ellenére, hogy változik a tartalom. Vasárnap pedig nézzetek vissza, mert az egyik kedvenc 2019-es olvasmányomról írok.

u.i.: a felső menüsor még work in progress, próbálom rendberakni a napokban, addig ne nagyon nézegessétek!

3 Megjegyzések

  1. Én örülök, hogy visszatértél, olvasni fogom a blogot is, és a titkos FB csoportnak is örülnék. :)

    VálaszTörlés
  2. Üdv újra itt! :)) Várom az új írásokat, és instán is követlek. :)

    VálaszTörlés
  3. Nita, Pupilla, köszi, nagyon jó érzés, hogy ilyen pozitívan fogadtok :)

    VálaszTörlés